nervvrak

jag önskar mig en tur på ett spa! lyx paket till mig tack! sovit dåligt flera nätter/månader! alwin han är som vatten i magen 7 bajsblöjor och de e som vatten.. jag ser o känner att de e tandbajs så troligtvis är de de som gör dom svåra nätterna nu! längtar tills hans tänder kommer upp så vi kanske får sova lite bättre hela bunten! inatt sov jag 20 min typ och sen på morgonen fick jag sova en timme! allså måste jag säga att jag klarar inte så lite sömn så idag har jag varit nära till tårar för inget! barnen har inte gjort något men tack o lov så har jag haft min syster till hjälp!! tack min underbara lilla syster för hjälpen
 
imorgon åker kanske micke på en match till och idag har han varit iväg hela dagen! behöver jag säga att jag är trött på att alltid vara själv med barnen...
 
Igår fick jag min första p-spruta och jag är så nöjd!!! =) =) =) 
 
 
börjat med 86 kläder på denna killen =) 
 
nu blir de sova! godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0