melwin natt vandra i natt

frös igår igen så la mig under värmefilten och täcket inatt för att hoppas på lång o skön sömn! sluta med 3 timmar! melwin var uppe och gick i natt! han brukar aldrig lämna sängen när han vaknar, varken natt som dag! så han hade tänt lampan på sitt rum och kom in till oss! jag krama honom o frågade om mamma skulle följa med in och lägga om honom! och de ville han! mammas älskade melwin <3 någon hade varit dum mot han sa han så undra om han drömde de? sa iaf att mamma skulle vakta honom så ingen kunde vara dum mot honom! då somna han om och då började alwin! så bara o njuta över dessa tre timmarna jag fick! nu blir de att lägga upp saker som jag ska sälja! ikväll eller senare ska alla kläder ut också! HOPPAS jag får mkt sålt så jag kan ta pengarna och göra lite vad ja vill!!!!!
 
ja ja vänta på att melwin ska vakna så vi kan äta o mysa framför tv;n resten av dagen!! tänkte åkt till uddevalla idag men fick inge större sömn så de SKET sig!!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0