vilken dag

denna dag kunde jag lika bra hoppa över! tröttast i världen fast jag fick sovmorgon imorse! alwins sängmobil hade slut på batterier dom tog slut inatt så jag fick kämpa o söva honom utan och de tog 2.5 timmar o söva honom! vakna kl 11 av två hysteriska ungar och en gubbe som slet för att de skulle passa båda två! efter dom blev glada så gick vi ut och gick, hem o käka lunch.. tog de lugnt! 
 
igår fixa vi vinterkläderna och båda pojkarna har allt till vintern.. melwin behöver nya skor och om pengarna räcker till så vill gubben och jag ha nya jackor annars är vi helt klara för vintern.  inatt var de 7 grader när jag var uppe och imorse var de 12 grader . tror inte de var en dag försent! skulle behöva köpa vinterskor nu till melwin för jag tror vintern kommer fortare än väntat! men vi får se... sep månad kommer jag iaf köpa ett par till honom! 
 
vi funderar på att spara pengar 2 månader för att åka till ullared och handla kläder o julklappar till barnen.. vi känner att de behövs åka dit för mina kläder ska vi rensa ur för jag är så fet att ALLA kläder är försmå eller förstora! hatar att jag inte blir lika smal o fin som andra vänner till mig! men jag har börjat kämpa lite mer för vikten.. imorgon ska jag börja testa att nuttra för att kanske få ner vikten lite så jag orkar röra mig mer.. 
 
nä nu njuta av lugnet då båda barnen ligger!! 

Kommentarer
Postat av: Veronica - mamma till Theo och Tim

Jobbar själv med vikten de är inte lätt! Men ge inte upp! Vad har M för storlek? Tänker om jag har nåt som kan passa??

Svar: nä tänker inte ge upp ännu! funderar på att gå hos sådan kostrådgivare då jag sällan har bra förslag på mat som inte innehåller potatis,pasta,ris eller bröd.. melwin kör 98 i kläder. får hem massa kläder till veckan då barnens faster köpt till dom och de kommer hem hit då =)
Johanna Olsson

2013-08-14 @ 21:09:57
URL: http://virresblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0