sängmobilen!

God morgon, andra natten med sängmobilen! Alwin somnar som ett ljus på kvällen och natten!
på kvällen matar vi honom sen lägger honom i sängen med snuttisarna och sängmobilen på och så somnar han ganksa snabbt! tror de tog 30 min igår kväll, Natt matningen brukar ta 1-2 timmar och en trött mamma. men senaste två nätter har han sovit inom en timme <3 så de e så underbart! han har åter igen bara vaknat en gång på natten och inte två som han gjorde för några nätter sen!
 
Nu morgon myser jag med mina älsklingar med regn utanför fönstet! <3 älskar min fina familj <3
Melwins rutchekana kom igår med och den stor gilla han =) alltid roligt när han uppskattar sakerna han får av oss =)
 
bilder på gårdagen!
 
 
melwin bille hålla lillebror själv. så jag bunkra upp med kuddar så han kunde hålla denna tunga klump
 
 
 
alwin sov nästan två timmar på mig i soffan igår! jag o micke har kommit fram till de att de är mammas kille de! så fort micke inte kan trösta honom så tar jag honom o han lugnar sig på en gång
 
 
när alwin sov ville melwin ha en flaska och eftersom han åt så bra med lunch så kunde han få en! han ville bli matad. han skulle vara som bebis sa han =)
 
 
 
 
testade 68 kläder på alwin och de sitter super fint på honom så nu blir de att byta storlek på gossen! medans jag greja med alwin så kommer melwin in så här
 
 
melwin kom in med nappen i munnen och stoppade klämman till napphållaren innan för tröjan för då sitter den fast tror han! mitt älskade lilla troll <3
 
 
här är en bild på alwin igår när vi la oss! han somna utan napp i munnen så får la se hur länge han väljer att ha den! kanske kan sluta med den tidigt så han slipper ha napp när han blir större!
 
 
nu har jag tömt kameran på bilder från dopet/bröllopet i helgen så kommer upp bilder så fort alla på bilderna har accepterat de!
 
bilder på melwin igår när han åkte rutchekana
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0