promenad med svärmor

 
 
Idag åkte vi till farmor för o spendera dagen! Käkade och hade de rätt najs! vi bestämde oss för att gå ut och gå, sagt och gjort! gick ungefär i 1 timme o 30 min och kan säga att vi kröp fram bara för vi lekte massa i skogen och leta svamp och lite sånt men vi gick nästan 4 km. 
 
lekte lite med farmors hund med =) 
 
 
 
melwin ville inte sitta i sin vagn utan skulle sitta så här =) han får sina ideer denna gosse 
 
 
här är farmors hund "digger" han är en stor schefär och är snäll men KLUMPIG!
 
nu e vi åter hemma och melwin kör 3 natten utan välling och alwin ligger i sängen o försöker somna! ska med sova snart för jag är helt slut alwin åt vid 11 igår kväll och sen åt han vid 4 och kl 5 sov han sen vakna han åter kl 7 imorse. då gick han och jag upp medans melwin och gubben sov vidare till 9 =)
Vi gick ner till ica imorse för att hämta vårat internet och tv men vi får in internet utan problem så på måndag senast ska de börja funka! HOPPAS HOPPAS! nu tar jag natten.. god natt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0