promenad + andra roligheter

 
 
vid lunch drog vi ut och gick denna slingan! gick den på bra tid och drog en dubbelvagn med två tunga barn i =) stannade inte heller en gång..
väl hemma tog jag de lugnt och sen blev de middag vid 4 och sen börja vi rensa här hemma! nästan allt klart för hösten! en garderob kvar och våra klägarderober. melwins ska alla 92 UT och alla mina försmå kläder ska läggas undan för jag ska ner i vikt så kan behöva kläderna sen! 
nu har vi massa skit i hallen som sambon ska ta kort på o lägga ut till salu saker vi inte använder alls! 
 
 
 
melwin myser med lillebror. det bästa melwin vet är att krama och pussa lillebror <3
 
efter allt idag så bada jag o små killarna! micke kämpa med o söva alwin i ca 2 timmar innan vi bada för tänkte trötta ut homom lite! sluta med att jag fick ta över för ALWIN ÄR MIN BEBIS: PUNKT!!!!!!
 
 
 
två min hade jag på mig så sov han! mammas fina kille.. 
 
nu äter alwin efter han somna hos mig vid halv 8 och sen blir de sängen och eftersom alwin BRUKAR äta kl 9 o sova till 3 ungefär så hoppas jag han sover till 5-6 imorgon bitti för han äter så här sent ikväll! 
 
imorgon ska vi dra med peter och emelie och deras melwin med ut på slingan 
 
OCH vi beställde internet, tv och telefoni för ca en vecka sen och idag kom de till ica i brastad men vi fick meddelandet efter dom hade stängt så IMORGON så fort dom öppnar springer vi ner och löser ut de! kommer sitta fint när micke jobbar 2 kvällar och 2 nätter nästa vecka! 
 
 
här kommer en bild på melwin o alwin igår när melwin ramla o slog sig då skulle lillebror trösta honom! så jävla sööööta mina små killar 
 
 
 
söötisar..
 
nä nu måste jag avsluta fick fin besök av emelie 
 
HEJDÅ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0