måndag

nu har jag klarat en hel helg tillsammans med killarna helt själv då micke sovit och jobbat hela helgen typ. inatt har jag sovit skit bra men ändå så otroligt trött.. haft huvudvärk inatt och är fortfarandre så svullen i halsen så idag hoppas jag min remiss kommer så jag kan få hjälp snart! inatt kändes det nästan som jag var gravid! mådde illa, kände massa konstiga lukter.. men jag vet att jag ej är gravid för min mens har nyss slutat och om ca 2v börjar jag med p-piller =) snart vaknar micke så jag ska göra lunch tills dess sen ska vi till bvc och väga alwin =) ska bli super kul.. melwin har fått nya tänder och då blir han alltid snorig har varit så sen första tand! hoppas de ger sig snart för om 8 dagar skolas han in och alwin blir 2 mån om en vecka! usch så jobbigt att tiden bara springer iväg.. skriver kanske mer sen när vi har varit iväg med alwin o vägt honom 
 
just nu sitter melwin o kollar bompa och alwin gungar lite medans jag försöker bli av med huvudvärken
 
 
 
 
bjuder på en bild på mina killar... alwin ser nästan större ut än melwin iaf i tjocklek :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0