mamma träff

Hellu, var i väg på mamma träff i vänersborg och måste säga att de var kalas goa tjejer som var där! TROTS muller och regn så var de super kul. emelie och jag möttes i munkedal för att samåka och när vi var nästan halvvägs in till uddevalla så regna de så kraftigt att vi valde att åka av motorvägen o åka lilla vägen in! sen blixtra de och small på samma gång allså åskan var över oss! lite lite lite läskigt! efter lite tjat på mammaträffen så drog jag o emelie till donken och käkade. hon hade med sig sin dotter lilly som var livrädd för mig första stunden sen skulle hon prata och hålla mig i handen sen! hon blev 7 månader idag och måste säga att jag blev ju kompis med denna underbara unge! skulle kunna dra upp hela bloggen med denna söta unge! Alwin var så över trött och hungrig så han viste inte varken ut eller in! men han sov en stund för att sen kunna äta i bilen på väg hem! 
 
väl hemma hos farmor ( barnens farmor) blev de gossa med melwin som jag hade varit ifrån en stund idag, han var med stefan och micke, sen kom svärmor hem och jag fick BEBIS MYSA med kattungar som inte ens är en vecka gamla! så sööta så underbara.. måste gossa mer med dom sen när dom blir större och bodil (mamman till katterna) kurrade och njöt när hon såg oss klappa kattungarna! hon är ju VÄRLDENS bästa mamma.... nog med detta!
 
melwin lekte lite med alwin förut för alwin skrattar så fort melwin är nära och busar! så tog fram alwins leksaker han ska ha sen när han blir lite större ( melwins gamla leksaker som han hade när han var liten)
 
 
NU:
 
sover melwin och alwin äter o ska snart sova! sen ska jag med sova för jag är så trött efter 4 dagar utan sovmorgon ( har ju fått de varje dag sen alwin föddes så är lite bortskämd men nu e de slut med sovmorgon så ofta) 
 
 
HA de så bra och god natt  =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0