LYCKLIGASTE MAMMAN I VÄRLDEN

 
köpte denna sängmobil till alwin som jag skrev om igår? och han gilla den så fort jag la han under den! 
Nu ikväll käkade han och var vaken när han hade käkat klart så jag la honom under sängmobilen med snuttis o nappen och vad händer??  HAN SOMNAR UTAN MIG.. fan vad underbart! denna sängmobil skulle jag kunna betala flera miljoner för! tack snälla den som kom på denna! funkade skit bra på melwin som liten, den gjorde så melwin fick fasta rutiner tidigt så nu börjar jag med den på alwin med! fan vad underbart livet är.. få denna extra stund för mig själv innan jag ska sova! <3  <3 <3 <3 <3 när denna funkar på natten till 100% så ska jag börja på middagen med så kan jag få  bättre tid för melwin på dagen
 
nu sitter jag här efter vi har käkat lite kex och sånt gott! ska snart in till sängen REDAN för inatt som sagt vakna alwin 2 ggr och jag gick också upp imorse utan att sova en stund extra! slut med lyxen nu vänja oss med lite rutiner! två veckor idag så ska jag o alwin skola in storebror på dagis! nervös som fan för hur de ska gå men de tar vi då =) 
 
nu säger en lycklig kvinna god natt och kommer uppdatera hur natten blir med sängmobilen imorgon! hoppas den funkar lika bra då =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0