känsliga läsare sluta läs - bajs inlägg

                                          KÄNSLIGA LÄSARE BÖR SLUTA LÄSA NU!!!!!!
 

 
börjar dagen från början! 
 
awin vakna kl halv 2 och kl 6 så jag är grymt trött idag! 
Imorse så sa micke till mig du ska till öra,näsa,hals och undersöka varför jag e så tjock i halsen. Dom hade ringt igår när jag hämta melwin från dagis och så sa han inget alls förräns imorse. upp kl halv 7 o göra oss klara för dagis och jag ringde o prata med dagis o sa att jag kan bli sen o hämta honom och de var la inga problem jag kommer när jag kommer tyckte dom! Väl hos öra,näsa hals så toppsa dom mig i halsen och i näsan, vill lova att de var de värsta jag har varit med om! fy fan det var inte bara i munnen dom toppsa mig utan så långt ner dom kom. jagg kväljde och hade mig flera gånger :/ min vårdcentral säger att jag e tjock i halsen och dom på sjukhuset tyckte inte jag var så tjock så de kommer troligtvis inte bli en operation tack o lov för jag HATAR tanken på att jag ska behöva operera mig. efter besöket på sjukhuset så blev de till vc och ta blodprover för att kolla lever värde och andra prover! 
efter de åkte vi och hämta melwin o åt lunch, melwin åt på dagis men han satt och höll oss sällskap, han berättade att han fick äpple o äta på dagis! och så sjöng han lilla snigel akta dig för oss också! dagis har gjort stor invärkan på honom. 
 
Han har nu gått 2 veckor och inskolningen är över fast denna veckan har vi lämnat honom varje dag vi fick vara med på samlingen lite men annars klara han de så fint <3 
 
nu fortsätter jag om våran dag! efter lunchen skulle jag bara hänga tvätt sen skulle vi ner o köpa en ståbräda till enkelvagnen för jag orkar inte gå runt hela brastad för att komma till dagis med dubbelvagnen för melwin är super trött i benen efter dagis!  så melwin sitter i liggkorgen (la upp en bild här om dagen på när han sitter så)
vanliga vägen är en dum jävla bom som jag bara kommer igenom med enkelvagnen så därför blev de en ståbräda till enkelvagnen! 
 
men innan så hade alwin bajsat och melwin sa att han ville kissa och bajsa ( tänkte ja ja okej bajsa du, han brukar inte göra de) men idag vad gjorde han? jo han bajsa utan att de kom något i kallingarna först och de var inte så att han försökte hålla de inne så länge de gick som han gjort innan! utan idag kom de så naturligt och massa beröm fick han så klart! 
 
 
 
sen gjorde vi inte så mkt mer utan vid 7 ville melwin kissa på toa och jag följer med honom och vad gör han då???? jo tömmer hela tarmen och lite till.. han bajsa för första gången på toa så de sluta med en glass och bompa så han var stolt och nöjd över sitt toa besök! nu kanske denna stora tunga sten har lossnat från melwins axlar! han har inte ens blöja när han e på dagis eller när vi åker ut! nu ska blöjan bort helt på dagen! men nu är de ca 2v sen han hade blöja längre stund! 
 
nu sover båda barnen och jag sitter här och halv sover. ska snart mata alwin en sista gång sen ska jag sova för inatt måste jag få sova för imorgon åker vi tll farmor över natten för micke ska firas på lördag!! min älskade sambo fyller 30 år. och iår ska vi fira 5 år och två härliga barn! tack snälla micke för du gör min och pojkarnas liv så bra! <3 du är guld värd och jag hoppas hoppas att du känner dig uppskattad när du öppnar ditt paket på lördag <3 <3 <3
 
 
 
bilder på en skit glad alwin <3 
 
 
så här somna han igår på mig!!! 
 
 
 
stolt storebror <3 
 
nu ska jag bara lägga mig på soffan för jag är DÖDS trött! 
God natt bloggen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0