firade micke

Idag hade vi ett litet kalas för micke och han fick sitt paket av mig idag
 
http://www.liveit.se/upplevelser/upplevelsepresenter-flyga-helikopter 
 
detta fick han av mig och vi ska åka det tillsammans då jag tog för två! =) ska bli underbart och få komma upp över marken första gången och tillsammans med min älskade micke <3 
super mysig dag som hans mamma och syster fixa! och gullvi gjorde rotmos och fläsklägg till middag och måste säga FAN vad gott de var! nu sitter jag skit trött o ska snart sova för jag ska orka dagen imorgon. Imorgon blir de ner till ica o posta brev, loppis i brastad och sen handla lite o bara vara med mina pojkar! micke ska iväg på innebandy kurs imorgon med så är de någon som vill ses imorgon så hojta till! inte sugen o att sitta hemma själv :( 
 
 
god natt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0