Drömmar och en jobbig natt

Hej, jag o micke la oss vid 11 efter vi käkat pizza o umgåtts med ett par nya grannar vi har. Super trevliga och dom har också en melwin fast på14 månader. Vi satt ute i 3 timmar typ o pratade och tant tilja också en granne var med ute o prata en stund. Jag trivs så jävla bra med mina grannar. :-D 
Melwin åt två mackor medans jag hämtade pizza igår och sen smällde han i sig en pizza bit och då sa vi att han kunde vara utan vällingen ikväll. Så han somna fint utan. 
Alwin somna halv 10 och vakna sen igen vid halv 3.  Han små krångla med maten men somna åter vid 20 över 3. Jag kunde då inte somna om. Så låg vaken tills melwin vakna halv 5. Han ropade efter micke så micke tog honom inatt och melwin panik skrek o prata om ett lejon på sitt rum, micke kämpade till kl 6 o få melwin o somna om men ikke. Så han fick komma in till oss och sova då somna han på två min. Och under tiden micke försökte söva melwin så vakna Alwin o ville ha mat igen men somna ifrån maten vilket inte är bra. Sen vakna Alwin vid 7 och verka hungrig men samma igen små åt och somna om då passa jag också på att sova på soffan. 
Hade en sjuk dröm. 
Jag drömde att jag började amma Alwin igen och inatt börja jag få halsbränna, illamående och börja läcka bröstmjölk igen. Vet ej vad de e min kropp. Hade de inte varit för denna konstiga blödning jag haft i 2v så skulle jag tro att jag var gravid men nä de e jag ej. Jag har iaf inte bestämt de eller planerat de. Men den som lever får se. 
Melwin o micke vakna 9 igen o då berättade melwin att de var ett lejon i hans rum inatt och han lejonet åkte bil på gården. Och han ville inte ha lejonet där. Så berättade att det finns knäet lejon där inne och han kunde behövde vara rädd. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0