melwin......

melwin är så TOKIG i uttryckningsfordon och vi gick ner till ica för att handla o jag såg att brandbilarna inte var hemma! så jag sa till melwin om du har tur så får du se tut tut. han leta o blev glad! vi fortsatte mot affären och vad ser vi efter vi gått över övergångsstället? jo BRANDBILEN åker förbi och melwin blir den gladaste trollungen man kan hitta! så sa jag vi får se om brandbilen är vaken när vi går hem. så vi gick in och handla allt vi skulle ha! vi går hemåt och melwin kom ihåg vad jag sa innan om att kolla om brandbilen är vaken. så när vi kommer till brandstationen så står brandbilen ute och blir tvättad efter en skitig omgång med träning eller uttryckning, melwin står SJÄLVKLART som ett ljus o vägrar att gå där i från. När brandbilen var ren och fin så kör en man in den o då brukar vi säga att brandbilen ska sova o då får man inte störa brandbilen (ända sättet att han följer med utan bråk) och när han iaf hade kört in brandbilen "innan dom fäller ner dörren" så sätter han på blåljusen och melwin nästan gråter av lycka! TACK SNÄLLA DU FÖR ATT DU GÖR MIN SONS DAG <3  uppskattar dessa brandmänn. dom står o kollar på melwin som verkligen avgudar brandbilar! 
 
 
här står brandbilen o tvättas! 
 
 
Nu har jag lagt melwin, fixat disken och sitter och äter upp sista tårtbiten o det smakar sååå gott =) 
väntar in sambon som kommer upp om en stund för att jobba natten! så god natt på er alla o hoppas ni har haft en sådan bra dag som jag har haft de fast jag mådde dåligt hela förmiddagen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0