God morgon alla

Igår kom familjen bråten och hälsade på! barnen lekte så fint o melwin fick vara utan blöja o träna med att säga till medans de e kompisar här! o han kissa inte på sig en enda gång igår! mammas duktiga kille! vi käkade gott och lekte ute =) hade massa mys, 
 
Idag åkte micke på DM, och melwin protesterar med att kissa på sig flera gånger efter varandra och en gång på pottan! så nu är blöjan på tills vidare orkar inte mer protest kissar. Idag kanske de blir boll o lek vet inte om jag har lusten för de! sen blir de kanske ner o handla mjölk vilket jag skulle ha gjort igår men de blev aldrig av! baka hade också varit kul men de får jag nog göra när melwin sover middag för jag orkar inte städa hela dagen idag med som jag gjorde igår! fick så mkt sd igår kväll så jag trodde bebisen skulle ut
 
 
Idag går jag in i vecka 31 =) så skönt att de äntligen börjar hända något! är så trött på att vara gravid just nu! humöret håller inte och de blir inte bättre när man har en son som VÄGRAR att lyssna på mig helt!! 
 
Var hos bm på morgonen igår med, lillebror har lagt sig med huvudet nedåt, hjärtslagen är på 148 slag/min och hon mätte magens sf mått till 31cm. =) 
 
Fick hem min "Bebis" tröja som jag kan ha på mig nu =) står bebis på hela min mage =) 
Igår tvättade jag ALLA 50/56 kläder och bilbarnstolen så de ska vikas in idag eller imorgon och tvätta mer. måste fan köpa mig en normal tvättställning,, nä orkar inte skriva mer ha de! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0