första solbrännan!

Igår fick melwin vara hos en kompis medans jag o linda åkte o hämta våran nya syskonvagn! finns lite skönhetsfel men skiter i det för jag ska ha den som skogsvagn eller när vi ska iväg i sommar! nu har jag äntligen koll på båda pojkarna när jag drar ut med dom sen! Igår märkte vi att magen har sjunkit en massa! så han ligger långt ner och trycker på! hoppas han stannar inne iaf till slutet av maj allså 2 v innan bf!! =) 
 
 
melwin o hans kompis leker lite på deras trädgård =) 
 
Inatt hade grannen fest så jag har sovit 4 timmar sen kl 5 igår morse så är DÖDS trött men men sånt e livet! har inte mått bra alls idag så har bara legat hela dagen :/ ska snart göra mat till oss sen ut på gården en stund så melwin får leka av sig lite! 
 
54 dagar kvar idag till bf <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0