:(

inatt vaknade jag o kissade då berättar micke på sms att jag inte får läsa på fb förräns jag pratat med honom! då visa de sig att min fina underbara svärmor fick fatta ett svårt beslut igår kväll. emil var svårt sjuk o fick somna in. han blev ca 10 år gammal o var världens underbaraste hund. det är inte snällt att man förlorar två nära på så kort tid! melwin kommer leta efter emil i veckor då han älska att släppa in/ut emil när han skulle kissa och ville gärna hålla honom i koppel osv! 
 
 
sov så gott världens bästa emil <3 
 
IDAG: inatt sov jag bara ca 4 timmar så jag kan säga att jag är DÖDS trött nu! ska snart sova, har nyss lagt melwin för natten sitter med sd och förvärkar. micke sov till ca 12 och då blev de upp o göra oss klara för kalas för tim =) träffa andra barn som melwin lekte med vilket var skoj. Sen hem o laga mat, käkade och melwin spiller massa mat över sig och hela köket! blev att fixa disken, matresterna och fusk tvätta golvet och duscha honom. sen städa jag upp alla hans leksaker nyss så nu har jag så ont att jag vägrar göra något mer. imorgon ska jag se om jag kan få med mig mannen till att stor städa så slipper vi tänka på de i veckan. vi har lite små fullt schema.
 
tisdag ska vi till bm och till soc kontoret och skriva faderskap sen ska vi till dingle på lördag och så skulle jag vilja åka till emaus i veckan med! men får lite se vad micke o jag orkar! ska flytta mickes klä skåp in till melwins rum och sen ska lillebrors säng upp, när den e uppe så är vi helt klara för lillebrors ankomst! ska bli super kul o se hur melwin reagerar på sängen! För melwin har kommit in i ett stadie där ALLT är bebisens, som skötbordet, vagnen, kläderna, snuttisarna som vi köpt till bebisen, leksaker, bilbarnstolen, ja jag menar verkligen ALLT är bebisens just nu! 
 
nä vila var de. ha de så gott =)  47 kvar till bf 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0