toppen dag

Dagen börja med sovmmorgon till kvart över sju. melwin o jag lekte lite o la pussel. tråkigt väder så blev mesta dels inne. när melwin la sig på middags vilan så kom hon med sängen som melwin ska börja sova i =) 
 
 
tänkte vara smart så jag la spjälsängsmadrasssen där i och det blev en glipa över :( så jag la ett täcke bredvid för att fylla ut det lite och det blev ju bra =)
 
 
så då var det fixat. så medans melwin sov flytta jag ut spjälsängen montera ner den och bar ut den och drog in denna i rummet och melwin fortsätter sova =) 
och imellan det när melwin la sig och tills allt detta var klart så gjorde jag egen botten till mickes tårta som vi åt i eftermiddags =) 
 


 
här var botten klar. bara dela den och lägga apsnor ( vaniljsås) och jordgubbssylt imellan och MASSA grädda och locket med texten på 
 
 
när allt var klart så testa jag melwin i sin nya säng och den verka han gilla 
 
 
här ligger han bra
 
efter allt detta blev det stor städ pizza käk och sen duschen. Efter det kom familjen bråten och hälsa på =) barnen testa sina stämband, omg helt slut efter allt =) melwin blev arg för tim och theo tog hans saker men dom har ju lika rätt o leka med det som honom, när killarna och deras föräldrar hade gått hem så ville melwin nästan omg lägga sig så han gick till sängen och visa att han ville sova. så nu ligger han i sängen sen halv 7 och han är vaken ännu! han pratar massa undra om han känner av att det är en ny säng och att imorgon ska han SKOLAS in :S mina nerver orkar inte detta. mammas lilla bebis <3 
 
nu orkar jag inte mer ska snart sova själv så jag orkar med en dag fylld av inskolning och kanske in till lysekil ( eller nästan ) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0