över nu

magknipen har släppt nu =) haft ont i magen hela dagen och melwin var på vc idag för vi misstänkte halsfluss men ikke TACK o lov han var helt frisk förutom allt snor och dålig aptit 
 
vi börja frukosten med en välling för jag orka inte sitta upp och melwin skulle sitta i vagnen o kolla tv 
 
 
melwin säger heeej alla som vill ha förkyllning 
 
 
sen blev det sova middag på soffan som han alltid gör för det är så mysigt o se sitt barn sova =) 
 
 
han börjar bli lång när han når till handfatet och kunde sätta på vattnet =) toker min 
 
 
sedan blev det skräp mat och avnjuta en sista stund innan micke skulle till jobbet igen
 
 
melwin gillar saltkråkan vi kolla på en hel film nu innan läggning och då satt han så här o kollade =) mammas söööööt sak =) 
 
nu ligger han i sängen o jag ska snart bädda på soffan och hoppas på mycket sömn och INGEN magknip imorgon! imorgon är det söndag då är det bara en dag kvar så ska jag, micke och melwin till kamilla som e melwins faster =) ska bara vara där 2-3 dagar för i helgen kommer dom upp  =) massa mys där nere =) aldrig varit i skåne så vi ska passa på o kolla runt och handla lite och ja allt det man måste göra =) 
 
HA en bra lördag min slutar snart med huvudet på kudden 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Barn under två kan inte få hallsfluss.

Svar: anonym?! varför skulle dom inte kunna få de
Johanna Olsson

2012-09-29 @ 22:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0