mina yngel

berättade för ett tag sen att jag fått massa yngel och ville bara visa för er vad dom har växt 
 
den 24 blir dom en månad gamla =) 
 



lite fina bilder på mina 9 yngel som klara sig från ett helt stim.
 
Idag tyckte vi se dom leka igen men tkr det är tätt då dessa kommer vara med sina föräldrar länge verkar det som =) men nu är det kul att man kan se dom o se att dom har mönster på sig =) happy =) 
 
Nu blir det sova för jag har varit vaken sen halv 7 o är döds trött och imorgon är det dax för starten på sista inskolnings veckan och ringa på jobb i morgon ska jag med. tänkte sätta mig o skriva CV imorgon med medans melwin är hos dagmamman då jag kan tänka bättre utan barn i kring =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0