inskolningsdag ett =)

idag skolade vi in melwin. tog en min sen sket han i oss hela den timmen vi var där vilket var skönt då man kunde diskutera med dagmamman om vissa saker osv. Melwin kommer gå mellan 08,30-12,15 4 dagar i veckan =) får bara se vilka dagar det blir o inte blir. 
Imorgon ska jag skola in honom själv och idag var micke med för jag var så jävla nervös. Annars idag har vi lagat lite mat och ska laga mer mat sen när melwin sover som vi ska ha i morgon då jag kommer vara med melwin till 11 imorgon och då hinner inte jag laga mat för det ska bli KÅLPUDDING. första gången det ska göras så kommer nog ta lite till kvällsmat ikväll med =) gaaah jag svälter :P 
 
Inatt vakna micke av halsbränna o jag vakna när han gick upp och jag hade magknip, mådde illa och FRÖS som bara den. vakna vid 3-4 och somna 20 i 6 så idag har bara sängen varit så lockande så tänkte jag skulle sova när melwin sov PROBLEMET är att melwin sket i sömnen idag med. så om ca 2 timmar ska melwin sova så han orkar en dag till hos dagmamman =) nu har jag inte så mkt mer o säga är helt DÖD. vill bara börja med kvällsmaten/lunchen till i morgon.

Kommentarer
Postat av: ★ Katta - Mamma till Bell, Mell & Nova ★

USch vilka jobbiga tider! Vi hade såna i slutet när bell gick i brastad. hata dom. Du hinner inte göra nått hemma, kändes som man klädde på ungen sen hem o iväg för att hämta. Bättre med 3 dar i veka 9-14 tycker jag =)

Svar: jag valde dessa tider. gilla det för känns gott o ha melwin sovandes hemma om han nu kommer sova så länge till
Johanna Olsson

2012-09-03 @ 21:15:25
URL: http://kattaaa.blogg.se
Postat av: ★ Katta - Mamma till Bell, Mell & Nova ★

ok

2012-09-04 @ 11:59:57
URL: http://kattaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0