inskolningen

dagmamman var sjuk i fredags så melwin börjar på riktigt på tisdag. Han har ej sovit där ännu men hon sa det att vi försöker en v allså 3 dagar annars får vi komma på en annan idé. så imorgon är jag arbetslös och då ska jag ringa försäkringskassan, och gå till chefen. 
 
Känner mig lite kluven men hon vet vad hon gör så vi testar o ser hur detta blir =) 
 
melwin ska sova snart och sen ska jag ta det lugnt efter att jag har bytt MASSA blöjor så nu e han röd i rumpan så imorgon blir det att köpa inotyol salva. har städat idag lite. köket är fixat och fönstren är klara.
Från och med ikväll ska vi börja byta på melwin på natten för han kissar väldigt mycket. så innan jag ska sova blir det att byta en blöja.
skriver mer imorgon 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0