hej hej.

nu var det 2 dagar sen jag skrev och tänkte det var dax för ett inlägg igen. i fredags var melwin hemma från dagmamman då tänkte vi att vi skulle åka till farmor och farfar, så melwin somna i bilen och jag bar in honom sovandes så han fick sova klart på farfar och farmors soffa medans vi satt och prata. när melwin vakna så sprang han till farmor och krama om henne. 
 
 
trött kram med farmor <3 bästa som finns tkr melwin <3 
 
farmor bjöd på mat och då tänkte vi att vi kunde sova där mellan fredag o lördag för lördag skulle vi iväg, så farmor blev barnvakt och vi åkte hem och hämta sakerna vi skulle behöva och köpte lite godis.
 
lördag morgon kom vi upp tidigt och drog i väg och fika runt 9 tiden. det var halv bra väder då och tänkte ja ja det får gå. men när klockan blev 10 halv 11 så blev det så varmt att det nästan inte gick o fiska ( micke och farmor fiska inte jag) medans dom fiska så passa vi på att rasta emil (farfar och farmors hund) och det tyckte melwin var super roligt =)
 



 
här är melwin ute och går med emil och farmor fiskar =) 
 
 
hittade även denna i farfar och farmors förråd och det är melwins faster som hade den som liten =) tyckte den var så otroligt fin =) önskar jag hade sånt sparat från mig som liten. =) 
 
 
nä idag blir jag o melwin själva en stund på dagen för micke ska iväg så undra vad man ska hitta på. någon som vill SES????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0