Grattis världens bästa sambo <3

Igår la jag mig kl 9 för jag kände gott o sova ut, hatar att sova hemma själv. men bara jobbigt tills jag lägger mig o håller på att somna. inte konstigt man sover gott hela natten när melwin sover så snällt och man busa så med katta o patrics barn =) 
 
IDAG fyller min älskde micke 29 år =) han är på tanum på innebandy kurs och kommer hem idag. funderar på att göra tårta till honom o bara låta honom vara idag. min älskde micke <3 världens bästa pappa och sambo.
 
för lite mer än 2 år sen sa han att han skulle vilja bli pappa första gången när han fyller 30. han lyckades inte med det :P hahha..
 
 
gammal bild. detta är sen i julas :P men här är världens bästa sambo och pappa..
 
 
massa grattis till dig min älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0