God förmiddag

Idag börja dagen halv 7. melwin o leon vakna tidigt idag ( var barnvakt åt kompisens lilla) leon kom runt 9 igår och var vaken, lite mysigt o gossa med en bebis så där på kvällen. =) leon blev trött så vid 10 halv 11 fick han lite mat o sen halv 12 somna han. då tänkte jag att jag måste ju med sova. Killarna vakna halv 7 som sagt och båda barnen fick en flaska var o smutta på. efter det blev det städa nästan alla rum och fixa karet, fixa tvätten.
Lite kvar som ska göras städa tv rummet vika lite/massa tvätt och städa vårat rum. sen ska jag ta en LÅNG o varm dusch.. =) så himla trött i kroppen. men nu måste melwin snart äta o sova och leon ska la hem om en stund :/ sen får vi se vad som händer o sker 
 
Ha en bra söndag mina vänner o ovänner =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0