duktig son jag har

Melwin åt hos dagmamman idag och han åt super bra blev lite ledsen mitt i maten men lugna sig igen och åt. tror han förstod att det inte är som hemma. så imorgon går dagmamman bara till 1 och hon som sa att melwin skulle få sova där. mhm vill ju att melwin ska ha en sovdag där innan mammaledigheten :/ blir lite så där va fan.. imorgon blir det till munkedal som det ser ut nu och ska till chefen på hemmet och kolla om hon vill ha mig på jobb där och sen ska tradera saker skickas och det känns GÖTT gav oss lite mer pengar när dom e slut. funderar på att sälja massa mer saker! ska kolla vad jag har som jag kan sälja 
 


 
översta bilden var från igår melwins nya mys stil och den andra sov han middag idag <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0