dagmamma + fortsättning ( 10,00 )

snart ska melwin till dagmamman o vara där till 11 idag och det ska bli skönt att söka jobb o skriva cv själv =) skriver mer sen
 
TILLLÄGGNING!!! (10.00)
 
idag tänkte jag att vi skulle cykla till dagmamman då tar det 3 min så 5 i 9 var vi klara och skulle ge oss iväg då jag inte HITTAR min nyckel till lgh. då förstod jag att den ligger i förrådet i vagnen där det är låst och där inne står min cykel med. snacka om katastof, Fick melwin till att gå en liten bit och sen bära honom hela vägen som var kvar, melwin har svårt att knipa med benen kring höften så det var TUNGT som bara den det är 1,5km från oss till dagmamman så kan lova att jag är slut nu. Sen var nästa problem när han var lämnad han ska hem också. så skynda mig till mickes jobb och steg in vid kontoret och fråga om någon (stod 3 herrar i korridoren) skulle vilja hjälpa mig med en stor sak och då tänkte dom något tungt ( det är husqvarna micke jobbar på, så där jag var lämnar dom trasiga saker osv eller nått) så han tänkte ta med mig ut och jag bara nej nej nej vill bara ha tag på min sambo nere på golvet, han bara Jaha men det är ju en liten sak. och 2 min senare stod räddaren där. micke kom upp och gav mig nyckel så nu sitter jag o svettas sönder efter att stressat skiten av mig. 
 
nu ska jag ringa på jobb och sen om ca 30 min blir det att hämta melwin med vagnen =) 
ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du en sådan cykel med motor om du kan cykla på 3 min 1,5 km?

Svar: nä det är ner för bara
Johanna Olsson

2012-09-12 @ 12:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0