dag 2 avklarad

idag gick det bättre än igår. melwin slog sig o dagmamman fick trösta honom och melwin lekte med henne massor. nu börjar det bli tråkigt när han leker där o skiter helt i mig.. men på fredag ska melwin vara själv någon timma och då ska jag ta o börja träna och äta bättre. 
 
Så idag valde jag bort potatisen och såsen. och åt kålpuddingen bara. självklart ska man ha massa grönsaker med men idag blev det ej så. men nu jävlar börjar vårat nya liv. flytta vill vi med göra men blir inte än. funderar på en stor stad nästa gång tex stockholm, göteborg, örebro, karlstad, malmö eller något sånt. får se hur det blir det med men det blir iaf inte dom närmsta 3-4 åren. 
 
Idag sov melwin middag till 14.00 och därför tror jag han inte kommer somna vid 7 ikväll men han somna ju halv 1 så lite måste han sova när han väl kommer till ro. 
 
Imorgon ska micke ta dagmamman så jag ska ut o springa i morgon. sen kanske man ska träffa jenny och emma <3 hoppas hoppas 
 
skriver mer i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0