torsdag o minus ute!

idag när micke kom hem var det ca 1 minus och när jag lämna melwin nyss var det 0 gradigt!! usch hatar verkligen vintern. har inte köpt vinterskor så det måste jag göra idag eller helgen. idag är ju inget måste för inte kul o leka ute när jag inte har kläder heller. så nu sälja massa mer saker hemma så jag har råd med en vinter jacka till mig. för den jag hade förra året är för liten! annars är det mesta klart bara en halsduk till melwin med men det kostar inte många kronor =)
melwin gav mig sovmorgon till 20 över 8.. fy vad skönt men stressigt för han börja ju 9 men det bästa är att dagmamman är i skolan idag med andra dagmammor så det vcar bara 5-7 min dit så blev ej så stressigt =)

 
 
lite kallt ute och inte så varmt inne. så höjt värmen lite så man slipper frysa!!
 
 
här är melwin nerbäddad i vagnen på väg till dagmamman <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0