onsdag morgon

tog nyss en tablett för att kunna äta frukost efter jag lämnat melwin hos dagmamman, Micke sluta i morse och är nu ledig till fredag =) så imorgon lämna melwin o dra till uddevalla o handla ensam med micke, det är vår egna lilla stund o få vara johanna o micke och inte bara vara mamma o pappa <3 sen ska det städas idag eller imorgon också. hade varit kul med ett städat hem när micke ska jobba 12 timmars dag fredagg, lördag och söndag, sen nästa vecka har vi bara 2 dagar o kunna umgås sen jobbar han 5 dagar, sen ledig en vecka. längtar som bara den för det är så skönt o va med älsklingen min <3
mina barn har den bästa pappan i hela världen finns ingen som skulle kunna vara så bra som han är, han som sagt sluta 6 imorse o han vet att jag inte mår 100% bra och då sa han till mig igår " väck mig om du mår för dåligt i morgon så hjälper jag dig" men jag klarar mig fint själv =) <3 nu göra oss klara för dagmamma tid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0