onsdag =)

usch, idag börjar den tråkiga veckan, micke kommer jobba 12 timmars natt i helgen o idag är det förmiddag.. ända jag ser fram i mot är att få åka till mamma på måndag! så vinterdäcken är på och allt planerat. Igår bakade jag bröd o sockerkaka men  brödet blev misslyckat, får testa något annat som är lättre.
 
 
här hjälper melwin mig med sockerkakan som blev sådär god. han e så söt melwin. <3 
 
kommer inte ihåg vilken dag det var men kolla in denna söta bild
 
 
 
mina älsklingar myser framför datorn.
 
nä nu kan jag inte skriva så mkt mer för melwin ska göras klar för om ca 45 min ska vi börja gå till dagmamman.. =) ska bli skönt o få vila lite när han har lämnats. mår inte så bra men vad fan gör de? jag får en bebis för detta lidande och jag hoppas att det är en dotter skulle vara så kul med en tös, hört så mkt olika om vad jag väntar men det får så klart tiden utvisa.. tjejnamn e klart iaf =) 
 
Nää ha en bra onsdag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0