jaha nu var de slut :(

 
Cruella de Vil vs GUNILLA Persson 
 
se så jävla lika dom e. lika fula båda två.. haha dör av skratt efter kvällens avsnitt.. kolla in det om ni missa det blev krig mellan alla svenska hollywood tjejerna o gunilla. hoppas hon inte är med nästa år.. för vem fan tar med sig en katt på middagsbjudningar och på partyn, o varför skämma ut sin dotter som inte kan det hon ska.. haha.. aldrig skrattat så mkt i hela mitt liv.. 
 
nä nog om denna jävla SKATA 
 
--------------------------------------------------------------------------------------------
 
Idag mådde jag så dåligt så fick börja med lergigan comp o efter ca 40 min så hade jag inget illamående kvar alls. räddningen denna gång med. Ringde också gyn idag men fick inget svar så tänker testa i morgon igen annars ringer jag till näl o bokar tid där istället för vill veta hur mitt älskade barn mår och hur långt gången jag är.. 
längtar tills magen växer,sparkarna börjar och allt bra med bebis ända jag inte saknat är  yrsel,illamående och trötthet detta är det jobbiga jag har nu
 
 
min räddare i nöden.. hoppas på att slippa kräkningar denna grav..! nä skriver nog mer i morgon om jag mår bättre för idag har varit en jobbig dag. men allt detta är värt det när jag vet att jag får en bebis av allt. nä nu slut pratat om bebisen. men det kommer vara mycket snack om den. så är det jobbigt o läsa så ta o sluta läs då för jag älskar att skriva om allt som handlar om melwin, micke och kommande bebisen <3  <3 <3 <3 älskar mitt liv o min familj till tusen <3 

Kommentarer
Postat av: louise

så glad för eran skull, det vet du! kram

Svar: jag vet vännen... =) tack snälla <3
Johanna Olsson

2012-10-23 @ 22:28:41
URL: http://www.louiseskold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0