hej hej =)

melwin sov till 20 över 8 både igår o idag =) 
Micke skulle jobbat 22.00-06.00 men han börja kl 19-03 ist. vilket var skönt.
Råkade somna på soffan igår och vakna vid 2 o kunde inte somna om :/ så låg vaken när micke kom hem och jag låg vaken efter han somna med :/ så halv 4-4 somna jag
men skit samma sitter o myser med världens snällaste melwin <3 han ser att mamma e trött o då sitter han bara lugnt och fint o kollar på tv:n =) skönt att melwin är så himla snäll o rar. =)
 
 
melwin när vi lämna pappa igår o skulle handla lite  =) han älskar att gå =) 
 
men fick ett stort problem melwin la sig halv 8  o lite efter 8 skriker han som han ser ett spöke eller att någon skulle slakta honom :( så tog upp honom för han kasta sig kring min hals. tänkte han måste sova o ville sova i famnen vilket inte hänt på många månader sen typ iaf 13 mån sen :P så jag la honom på min amningskudde och han somna på två röda 
 
 
här ligger min fina o sover på mig <3 
 
 
Idag blir det mys med familjen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0