GRAVID =)

 
då kan jag berätta att jag väntar barn =) kan inte hålla mig mer. denna gång hoppas jag att denna stannar hos mig hela vägen =) längtar efter att få se denna lilla i dec någon gång vet inte exakt när denna blev till eller hur långt gången jag är men räknar från min mens o då är jag i v 7 ( 6+3 )så vi får se på vul,
 
Idag har vi varit i uddevalla och varit hos folke och gullvi, sen käkat kina med jimsan =) underbart att ha lite tid med familjen o vänner  =) 
 
nä tar nog ett tag o smälta detta så jag kan säga att jag ska sova. sov dåligt inatt ( fick reda på detta igår) så sov skit i natt så hoppas på bättre nattsömn i natt. skriver mer imorgon efter jag ringt gyn o boka tid då det är så fullt i lysekil hela tiden ( ska boka innan jul) och sen ska jag prata med bm om inskrivning =) ha det gött så länge 

Kommentarer
Postat av: Ann

Stort Grattis Johanna & Micke till nya tillskottet.. Och Ett stort Grattis även till Storebror Melwin :-)... Så glad för eran skull att de äntligen blivit ett barn till som ni väntat och försökt..:-)

Svar: tack ann, denna är så efterlängtad =)
Johanna Olsson

2012-10-22 @ 09:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0