fryser

Idag fryser jag mer än vad jag brukar göra! sov på soffan inatt för jag hatar att sova utan micke i sängen, 
Igår kunde inte melwin komma till ro att sova så han fick somna hos mig sen bar jag in honom. 
 
 
så här somna melwin igår! <3
nä fan orkar inte sitta här. mår inte så bra idag. ont i huvudet mår lite illa o ja inte skoj första perioden när man e gravid bara hoppas hoppas att denna är sugen på att stanna hos sin mamma,pappa och storebror som gillar tanken med en bebis till i familjen<3 klockan ett idag ska jag ringa gyn o boka en tid för o kolla hur långt gången jag är o hur bebisen mår imagen <3 älskade bebis du förstår inte vad du är efterlängtad o älskad fast du inte är så stor så vi märker inte av dig ännu <3 <3 <3 <3 <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0