oj

Hej alla läsare, Har inte skrivit på ett par dagar för Jag mått så där! idag bestämde jag mig för att börja med lergigan comp igen, men blev dålig av dom. somna ifrån melwin hela tiden, hjärtklappning och yrsel! inte okej så vi skiter i dom, Micke ska jobba jobbiga veckorna nu så jag o melwin åker till mormor i morgon, så kommer spendera några dagar där, melwin har varit ledig denna vecka pga snorig näsa o lite hosta och han ska vara ledig till den 18 dec för när vi kommer hem den 10 dec så har micke ledig vecka och då får micke med vara hemma =) sen ska melwin gå 3 dagar hos ella sen är det dax för jul ledigt till andra veckan i jan OCH då ska vi också få se våran älskade bebis imagen <3 längtar sönder mig efter o få se vem som bråkar med mig så, mår illa och trött och vem ställer till detta? en liten tjej hoppas vi på =) för detta blir mitt sista barn för jag orkar inte må så här en gång till.
 
 
här har ni från igår =) BÖT vecka igår <3 så 11+1 idag <3 <3 <3 
 
nu packa och duscha, ha det bäst kommer kanske mer bilder och sånt nu när jag ska få träffa familjen och det kommer vara kallt när vi kommer vara där =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0