lite bättre inlägg än igår

Igår bestämde jag mig för att ta lergigan comp mot illamående, så idag tog jag en tablett vid 10 o vi var inne o handla och det gick bra ( brukar inte kunna känna doften av mat) träffa lite vänner som vi prata med och det var guld värt o prata med dom. Sen kom vi till matbiten och vi viste inte vad vi skulle laga då vi blev sena hem så blev tunnbrödsrulle med västkuströra och jag tänkte hoppas det går ner, o det fick jag med, en hel tunnbrödsrulle så underbart gott och mådde inte dåligt alls efter, blev en liten vila med melwin efter lunchen. Micke sov i sängen o vi på soffan för micke ska jobba hela helgen så han fick sova själv på rummet ( var inte meningen att somna men gjorde det o det var skönt) 
Efter vilan lekte vi lite och var super duper yr, och tog en ny lergigan comp för att kunna äta middag idag med och det gick super bra. och det gjorde mig lite mindre yr men inte helt bra :( 
Nu är iaf micke på jobbet och melwin ny duchad,klipptnaglarna och fixad för att lägga sig om ca 1,5 timmar. skönt att inte ha några mer måsten för idag =) 
 
måste bara visa två fina bilder på min älskade wilma ( moster till denna tjej) hon är världens bästa och jag saknar henne så himla mycket 
 
 
titta så söööt man kan vara. men ska mysa massor med henne på jul för då åker vi till mamma nästa gång, skulle åkt på måndag men har inte råd med 2 besök på så kort tid så vi bestämde att jul blir skit bra =) <3 <3 <3 <3 
 
nä nu lägga sig i soffan o chilla medans melwin leker. ha en toppen fredag alla där ute, själv ska jag sova tidigt för att orka imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0