en v till första dec <3

helt sjukt, det är ca 6-8 grader ute och melwin går med jacka på sig ute och det är en vecka kvar till DEC!!!!! vart har snön och vintern tagit vägen? 
 
Idag har vi varit hos svärmor och svärfar en stund medans micke dömt matcher! när vi kom hem så fick melwin mat i magen och sen satte vi oss i soffan och mös lite! sen börjar klockan dra sig mot halv 8, fixar välling,byter blöja, på med pjamas och sen tänderna blev fina o rena! sen sa jag till melwin vi skiter i o städa idag för du e så trött och vad gör han? jo han sätter sig på golvet och städar sen hoppar han upp i sängen o lägger sig rätt med täcke på. ska min älskade pojk bli så stor så jag slipper tjata om att städa rummet varje kväll och allt detta.. underbart att han vet vad som skall göras innan det blir välling och sova.
 
Micke är på g hem och jag ska nu lägga mig i soffan o vänta in min älskade micke! blir att sova tidigt idag för jag är helt slut i kroppen! micke ska iväg en sväng till imorgon. så det är underbart med lite mer pengar i kassan =) 
 
HA en toppen lördag för det har jag haft =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0