DUKTIG JAG ÄR

Idag ska fan ingen klaga på mig, har städat hela hemmet förutom vårat rum där micke sover ( kommer städas i eftermiddag) disken är fixad och tvätten är snart klar i maskinen, men måste hinna duscha innan för vi har tvättställningen över badkaret! så duscha mig o meliwn innan tvätten ska hängas. idag ska också sängarna bäddas rent.
 
Måste bara säga att städa när man mår bra är så skönt, funderar på om mitt illamående är på g över för jag mår mindre illa för varje dag som går. trodde aldrig att jag skulle må så här bra =) bara ett problem jag har andedräckten, jag borstar tänderna morgon och kväll då jag kör med tandtråd och munnskölj, men fan 10 min efter har jag skit andedräckt och då tuggar jag lite tuggumi men det hjälper fan inte. trött på att det luktar moster ur min mun :( 
 
Ja ja skulle duscha ja, måste göra det nu för tvätten är klar så den kan ligga i maskinen medans jag duschar =) ha en toppen dag alla för det kommer jag ha, micke har ledig vecka nu o det finns la inget bättre än när han e ledig en hel vecka!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0