dålig dag

heej, igår jobba micke 14-22 och melwin fyllde en över full blöja o jag klara inte av de så blev dålig o det bara välde ur mig. usch sedan var kvällen ganska bra! 
Idag har melwin tagit dagis kort! Han var den ända sa dagmamman som hade ro o sitta still o LE mot kameran. har höga förväntningar på fotografen. blir inte bilden bra blir jag besviken och samma sak om melwin har snor under näsan! bad dagmamman ta bort innan fotograferingen och det skulle hon sa hon, så nu ska vi bara vänta 2-3v så får vi se korten! =) längtar som skam efter att få se kortet o sätta upp det i tv rummet =) 
 
nu sitter jag o väntar på att melwin ska göra en b blöja så jag får det över för idag. mår så dåligt vid blöjbyten. 
Melwin kom hem med en för liten blöja idag med. kul kul.. 
 
I TISDAGS så lekte melwin o rasmus och vi blev bjudna på mat! sen blev det att sova hos farmor för hon ville ha oss där! 
 
 
här är en hejdå kram mellan melwin o rasmus <3 så söta underbara barn <3 
 
 
melwin älskar att ha mina solglasögon och titta vad snygg han är =) 
 
ha de gott nu blir det soff häng för hela slanten 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0