blandade saker

lördag dömde micke innebandy så melwin o jag stanna hos farmor en stund på dagen, massa lek o bus blev det,
 
söndag skulle micke också döma men blev inte av, så vi åkte till farmor o farfar för att fira farsdag =) underbart att fira med familjen, mickes storebror med fru och mellersta barnet kom dit med. var så mysigt för tösa deras väntar barn och har gått över med 3 dagar idag.. hoppas hon får sin efterlngtade bebis idag, jag tror hon får en pojk, fick också känna på magen o det var så fantastiskt att träffa henne innan bebisen skulle komma. ska på kalas för minsta barnet i den familjen inom snart framtid o då har hon med all säkerhet fått lillen och då får vi träffa bebisen, 
 
 
denna fick farfar av oss alla i familjen <3 
 
INATT: drömde jag om bebisen i min mage. Det blev en tös i drömmen, så konstig dröm men så underbar =) älskade bebis längtar jag efter mer o mer när jag börjat drömma om henne.. fast nu är det så att jag INTE vet vad det är i magen för den har inget kön riktigt ännu... men ska ta reda på könet i januari när vi ska på rul =)
 
 
Idag bytte jag vecka, så nu är jag i v 10 =) så här ser bebisen ut nu =) <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0