200 dagar kvar

Idag är det 200 dagar kvar till bf. jag ska säga att jag längtar så otroligt mkt till rul och allt detta så jag får se min lilla skatt. mycket tjat om längtan men jag ska inte vara gravid för jag mår inte bra av det. föda och ta hand om barnen är inga problem alls bara jobbigt att alla andra får må bra men inte jag!! Idag kommer mamma och erika ( lillebrors tjej ) hämta oss i mariestad där micke lämnar oss. fan kommer sakna sönder mig efter min fina underbara micke <3 kommer snart hem igen och då hoppas jag att jag mår bra!!! idag ska jag pussa på min systerdotter och se henne gå har inte sett det ännu. fick se i webbcamen men det är inte samma som i verkligheten. sist jag var hemma så kunde hon inte gå.. så jag längtar massa <3 och snö har dom i kga så vi ska äntligen börja använda melwins overall på riktigt.. =)

Kommentarer
Postat av: Jannice

Jag mådde illa och spydde som en gris med båda mina, men det går över (förhoppningsvis) runt v.13 dock mådde jag nog kasst till v.17-18 med lillebror. En jobbig tid i början, men den glömmer man när man mår bra igen och man får första bilden av det lilla livet!

Svar: jag är i v 13 o mår ännu skit men som du säger man glömmer det lätt.
Johanna Olsson

2012-11-28 @ 23:12:30
URL: http://jannicehakansson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0