omg

vilken kväll melwin somna ganska bra ikväll men vakna efter en timma o varit vaken sen dess.. urk för detta i morgon lovar jag att han kommer inte ur sängen för det ska inte bli en natt unge av honom.. men nu är klockan 20 i 11 o nu verkar han sova.. är så trött o utmattad då micke bara jobbar o jobbar.. trodde allt skulle bli bättre när han jobba 5 skift, det gjode melwin inte alls.. fan vad detta är jobbigt TIPS vad gör jag för fel? snälla hjälp en desperat mamma orkar inte länge till.
Sen känns det som jag är ensam i världen.. vart är alla vänner man har skaffat sig. verkar inte vara någon som vill ses längre :( inte för så länge sen hade jag många mammor och ikke mammor men ingen hälsar på o när jag försöker få in en dag o ses så ändras det i sista sekund o det har gjort mig deppig allt detta.. faaaaaan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0