igår och idag

micke jobbar 12 timmars helg det menas 3 dagar  12 timmar per dag..  melwin o jag var mestadels inne för det var inte 100% bra väder ute..
melwin gillar sitt garage som mormor köpte =)
melwin gillar att kolla på simsons.. tycker det är så tråkigt men så här stod en timma o kolla på dom
Idag har vi varit hos gammelfarmor till melwin o hälsat på.. =) det var mysigt o träffa dom igen o snart flyttar vi så kan antia komma till oss för vi inga trappor har där.. =) melwin älskar att umgås med gammelfarmor =) nu väntar vi in pappan i huset så vi kan laga kvällsmat tillsammans idag.. helt slut i benen så ikväll blir det bad för nu har jag slutat blöda efter mitt MF..... äntligen säger jag bara =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0