god morgon

igår natt hade jag ett helvete med melwin han somna som han bruka utan problem men vakna vid 00,20 o somna inte om förräns 03,10 sen vakna han runt 7 igen.. då fick jag honom att somna i min säng o jag kan verkligen inte sova när han ligger i min säng.. gjort en bild på hur han låg..
han låg med huvudet på pappas sida så pappa hans fick inte mkt plats :( men inatt som var nu fick jag inte melwin till att somna i sin säng.. undra varför nu detta har börjat..
så här somna melwin kl 10 igår kväll o i soffan så jag bar in honom o la honom, jag tänkte smart så jag la mig då med ifall han skulle vakna. o det gjorde han fast det var bara att sätta på hans mys kossa från teddykompaniet som spelar när man drar den i svansen =) så somna han om och sov hela natten.. så skönt men jag sov oroligt o är super trött men det kommer lösa sig under dagen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0