2 dagar kvar <3

detta är näst sista natten innan vi flyttar.. =) längtar som skam. har så mycket planer för våran lgh kommer ta tid innan det blir som man vill ha det till 100% men det tar vi så småning om =) idag har jag varit med jamie o leon, bakat o haft massa mys med melwin <3 kan inte fatta vilken otroligt snäll kille jag har. Han har inte heller fått några biverkningar från sprutan han tog i måndags. på fredag blir det in till lysekil på middagen för jag ska göra syn undersökning o få lincer sen ska micke träffa astma läkaren o sen ska vi flytta på det.. kommer ta sängar o sånt på fredag för jag vill sova i nya lgh.. har så mycket tankar o ja.. hoppas det blir bra som jag hade tänkt mig. får komma med bilder om vi kan få det fint vill säga =) men nu tar jag natten så jag orkar med allt packade i morgon... älskar livet just nu.. mitt nästa mål efter flytten nu är att bli gravid igen o njuta av sommaren som har kommit till oss <3 önska mig lycka till med att bli gravid o att nästa stannar kvar =)
NATTI =)

Kommentarer
Postat av: Marie

Lycka till! =)<3

2012-06-10 @ 11:58:55
URL: http://mariestayreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0