stod upp i sängen

melwin är så rolig, igår kväll när han skulle sova så satte han sig upp i sängen o vägra ligga ner o sova så han fick komma upp en stund o då mös vi massor. <3 sen la jag honom när han var super trött... o han somnade så sött
så här sov han när vi gick in till sängen. o när jag vakna i morse stod melwin på alla 4 i sängen o pratade o jag tänkte jag går över mickes sida på sängen så ser inte melwin mig så mycket. o när jag varit o hämtat nypon tll honom så står han i sängen o gråter men så tokig jag är tar jag fram mobilen o tar kort :P
här står min lilla ledsna kille.. tror han blev paff att han stod upp då det var första gången för honom, =)
igår kvar det 1 månad sen melwin börja krypa o i morgon blir han 10 månader.. mammas stora kille... han har lärt sig något nytt varje gång just dagarna innan han blir en månad äldre.. =)
igår satt melwin i soffan o mös med pappa.. pappa låg i melwins knä o det tyckte melwin var skit roligt
så mysigt detta var tyckte melwin.. =) massa goss med världens bästa familj =) <3
nä nu händer det inte så mycket idag kanske ut o gå sen men inte roligt att gå ut när det halv regnar ute o är trist väder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0