lördag =)

idag blev det ingen kalas för melwin lekte med tim igår o tim kanske har vatten koppor =) men vad gör det? inte mycket för det är så roligt o se killarna leka med varandra =) idag var vi till torp o fick göra rätt med våra mobiler då dom hade råkat lagt till 100kr i mån på båda mobilerna så jag skulle allså behöva betala lite mer än 6 tusen för 2 mobiler o abonomang (stavning?) efter det blev det att köpa räkor för att ha till melodifestivalen =) så idag gick jag o micke ut med melwin för att ta en kortis o när vi kom hem o kolla klockan så såg vi att vi varit ute i 2 timmar :O vi kolla massa fina hus.. hitta ett vi skulle vilja ha =)
melwin fick lägga sig lite senare idag för han var ju tvungen o ha mys med oss när vi käka räk då fick melwin äpple =) fick ingen bild på honom när han käkade massa gott =)
dagens mat.. kyckling i ugnen, ris, curry o gurka.. nom nom detta blev innan promenaden =)
detta blev till efterrätt =) nom nom.. o medans vi åt lekte melwin massa o åt äpple som jag skrev nyss.. här har du min fina bebis =)
en sak jag är arg på det är att jag inte kan blogga på blogg.se på min samsung galaxy s2  *GAAAAAAH* kanske ska byta till en bättre blogg..? någon som e sugen på att snygga till min blogg lite? jag vill ha en ny startsida =)
nä god natt på er =)

Kommentarer
Postat av: Tina - Minnas mamma

Jag kan göra en ny design åt dig om du är intresserad, dock tar jag 100 kr :) Fast jag gör bara designer till blogg.se så då får du inte byta blogg, haha :)

2012-03-10 @ 22:07:09
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Tina - Minnas mamma

Just det, maila mig i så fall om du är intresserad :) Min mailadress står under min profilbild i bloggen!

2012-03-10 @ 22:07:32
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Veronica - mamma till Theo och Tim

Tim har vattkoppor... men de är ju inte säkert Melvin är smittad...ni kan ju inte vara isolerade i fall om att??

2012-03-10 @ 22:47:31
URL: http://www.virresblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0