Idag skickade jag in pappret

jag o micke har varit kluvna på om melwin ska få gå hemma med mig o bebis eller dagis.. o vi kom fram till det att dagis är nog bäst trots allt för han behöver få leka av sig o dom lär sig så mycket på dagis =) så idag skicka jag in papprena om att jag vill att han börjar i aug någon gång =) så skönt att få in honom på dagis så jag kan ta tag i fixa lite innan bebis kommer.. för vet ej vad jag skulle annars kunna göra i ungefär 3 månader. för kommer ju vara höggravid då o jag känner att det inte är någon idé att jobba eller sånt då.. hehe får se hur det blir någon månad med dåliga pengar men sånt e livet =)
Idag har vi träffat bästa katta o som jag har saknat henne..
men nu äter melwin o sen sängen mår jätte illa idag men men snart över hoppas jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0