hunnit med massor idag redan =)

Idag ska vi till karlskoga o till örebro o lämna katten... hon har troligtvis klöst melwin på magen eller om det är en leksak... men vilket som så har jag redan matat melwin, startat en diskmaskin o duschat.. så underbart skönt att ha det klart.. när disken är klar ska jag tömma den o i med en till o sen ska jag torka bänken o damsuga golvet i tv rummet, hallen o köket.. =) o inte med det så mår jag super bra idag.. inget illamående ALLS... fan vad jag är lycklig.. kanske vänder för lilla mig..
Idag har jag gått 9 fulla veckor så nu går jag in i v 10.. hehe jag känner att jag inte ens håller räkningen på hur långt gången jag är.. menar det märks när den är född.... men men nu har jag inte så mkt mer o säga =) dax o smörja mig nu efter jag duscha annars är jag som ett russin sen.. jo melwin satt själv o lekte med barnmusik medans jag duscha det är FÖRSTA gången han inte skriker o gråter när jag gick in i duschen... =) underbart =)
kommer en liten bild bomb på detta med
dom här tog vi hos farmor sist.. farmor tog den första o jag den andra =)
melwin när han bada sist.. här sitter han o säger BAJS
melwin äter pannkaka med grädde o sylt.. =) melwin äter själv
så här sover man om man heter melwin (pippi) han lå på täcket så då tog jag hans snuttis över honom.. =)
är den inte härlig.. se hur han ligger med benet när han ligger mellan oss o käkat nypon det är nu på morgonen detta.. =) mammas söta fis =) sen ligger min älskade micke bakom o sover då han har jobbat 2 nätter i rad.. han ska sova till 12-13 sen ska allt vara klart så vi bara kan åka.. frukost har vi inget hemma så det tar vi på vägen =)
ha det bäst.. ska försöka skriva varje dag i karlskoga kanske komma upp med lite bilder på vad vi gör o så =) älskar verkligen livet

Kommentarer
Postat av: Emelie-mamma till Wilde

Ha en mysig resa hem :)

2012-03-30 @ 09:45:25
URL: http://ebrathen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0