=)

nu börjar det bli vår ute. i helgen blir det till örebro en sväng sen firas min födelsedag hos mamma.. =) så kommer vara i kga från fredag till måndag  förmiddag =) så underbart skönt att få komma till kga igen.
Idag har melwin varit duktig han sov mellan halv 1 till 20 över 3 tror han var trött o ja passade ju självklart på att sova med för jag var jätte trött.. men nu så är vi pigga o glada.. =) melwin är lös i magen.. kan dom bli det när dom redan har tänder o ska få fler för melwins 8-9 tand kommmer när som så tänkte om det är därför min lilla kille är lös?! Idag blir det bara lugnt mådde illa hela förmiddagen o trött så jag har inte gjort något alls idag =)
här har vi en härlig bild på melwin när vi sov en natt hos farmor o farfar efter vi var i norge då vi glömde alla snuttisar, det var svårt att få honom att sova utan dom så nu vet man vad dom betyder för honom.. :P  allså aldrig mer glömma dom :P
här är en jätte fin bild på min systerdotter.. <3 som jag älskar dig wilma =) <3 i helgen blir det massa mys med wilma Ikväll är det fullt med roliga saker på tv:n så det blir att kolla massa bra saker =) kanal 4 blir det o se =) nä nu ska jag mysa med melwin o sen kolla unga mödrar danmark vid 5 för det går på tv.n vid 4 men har inte kanal 5 :( så det blir o se webb tv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0